La marca automobilística EBRO, renaixent després de dècades d’història (1954), ha inaugurat recentment un nou concessionari a Tarragona, i ja té en ment expandir-se a les Terres de l’Ebre. Aquest moviment confirma l’ambició de la marca de recórrer tot el territori i, amb la mirada posada al futur, fer honor al que va inspirar la seva creació: el riu Ebre.
Segons els responsables d’EBRO, la regió de l’Ebre té un valor simbòlic molt fort per a la marca. Hi veuen un paral·lelisme: el riu que travessa paisatges diversos, que ha portat vida, història, desafiament… i sobretot continuïtat. En paraules seves, «l’Ebre no només ens dona nom, sinó que ens recorda que una marca, com un riu, ha de saber adaptar-se, renovarse i seguir endavant amb força».
El nou concessionari de Tarragona serà un punt clau per apropar els models d’EBRO a un públic que ja demana opcions modernes, sostenibles i amb tecnologia avançada, però també amb un preu competitiu. Es preveu que hi estaran disponibles les últimes novetats de la marca: els SUV de gamma S – com l’S700, l’S800 i el S400 –, amb versions que inclouen motors híbrids endollables i altres característiques tecnològiques de seguretat i confort de sèrie.

Pel que fa a les Terres de l’Ebre, la idea és instal·lar-hi un nou concessionari al territori per satisfer la demanda local i per apropar el servei postvenda, les proves de vehicle i les facilitats de finançament a la gent de la zona, evitant desplaçaments llargs. Aquesta expansió suposa una inversió que, segons EBRO, vol reforçar la connexió amb el territori i amb les persones que estimen el riu i la seva riquesa cultural i paisatgística.
Redacció