- Anunci -
14.3 C
Amposta

Cristina Pedret de Móra d’Ebre protagonitza la campanya que promou els productes del territori

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...

Una ramadera de Móra d’Ebre, Cristina Pedret, és una de les protagonistes de la nova campanya de publicitat institucional de la Generalitat adreçada a tota la ciutadania catalana per conscienciar-los sobre la importància del sector primari en el si de l’economia i sobre la qualitat dels productes agroalimentaris produïts a Catalunya.

Cristina Pedret, que forma part de l’Associació de Dones del Món Rural i de l’Associació de Ramaders de Cabrum de Catalunya, apareix en un cartell amb l’enunciat ‘No em toquis els ous’, que promou el consum de productes locals frescos de qualitat i amb segell de proximitat.

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, acompanyada del director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Carmel Mòdol, ha presentat aquest dijous a Lleida aquesta campanya de publicitat institucional.

Durant la presentació, la consellera Jordà ha posat de manifest la importància de “millorar la percepció i el coneixement que es té sobre aquest sector”“L’objectiu principal de la campanya és que el conjunt dels catalans coneguin i valorin la feina i l’aportació que fan pagesos, ramaders i pescadors en el si de l’economia del país i en l’alimentació de les persones”, ha dit.

“Volem explicar a tota la ciutadania, però sobretot a la que es concentra en els nuclis urbans, que entre un ciutadà i un bistec hi ha un ramader, entre un ciutadà i un calamar hi ha un pescador. Cal tornar a re-connectar el món rural amb el món urbà. S’ha de difondre que aquests dos mons no estan separats, aïllats, sinó, ben al contrari, formen part del mateix sistema, del mateix projecte de societat i de país”, ha afirmat Jordà.

Es tracta d’una campanya de gran abast adreçada a tots els ciutadans i les ciutadanes de Catalunya, però que vol interpel·lar més directament el públic urbà, ja que és el que està més allunyat del món rural. Es difondrà a partir d’aquesta setmana i durant aquestes fetes de Nadal mitjançant canals de televisió amb abast arreu del territori i cadenes i grups de televisió local, i també ràdios, diaris, xarxes socials i anuncis a l’exterior.

A més de la ramadera Cristina Pedret, per rodar l’espot i per a la imatge gràfica de la campanya, hi han participat Glòria Juanals, una pagesa de Calonge (Baix Empordà) i el pescador Josep Antoni Cruz, de Palamós (Baix Empordà).

Aquesta campanya s’emmarca en el gran debat de país que s’ha obert en el Consell Català de l’Alimentació per posar en valor els aliments produïts a Catalunya i la importància de garantir l’accés a una alimentació sana, segura i de qualitat, i també la cohesió territorial, que ha de permetre desenvolupar el Pacte Nacional per la Política Alimentària de Catalunya.

Font: Ebredigital

- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Deltebre inicia la producció d’una campanya turística per incentivar el turisme de proximitat

Aquesta mateixa setmana s’han iniciat els treballs de realització d’una nova campanya turística i de promoció de Deltebre amb l’objectiu principal de dinamitzar el...

L’alcalde de la Sénia demana el retorn dels serveis habituals del CAP del municipi

L'alcalde de la Sénia, José Ramon Bellaubí Caballer, en una carta oberta dirigida a la gerent de la Regió Sanitària de les Terres de...

Estat i Generalitat es comprometen a fer front a la regressió del Delta amb aportacions de sorra

Les aportacions massives de sorra per reforçar els punts crítics del Delta de l'Ebre serà l'actuació prioritària a curt termini que els governs espanyol...

L’Ajuntament d’Amposta cancel·la les Festes Majors previstes del 7 al 16 d’agost

L’Ajuntament d’Amposta ha decidit suspendre les Festes Majors d’Amposta, previstes del 7 al 16 d’agost, i també del Poble Nou, i programar activitats alternatives...

Els hospitals de les Terres de l’Ebre recuperen l’activitat

Els hospitals de les Terres de l'Ebre recuperaran en pocs dies tota l'activitat quirúrgica, de consultes externes i de proves diagnòstiques. La crisi de...
- Anunci -
- Anunci -