14.3 C
Amposta

Cristina Pedret de Móra d’Ebre protagonitza la campanya que promou els productes del territori

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

Una ramadera de Móra d’Ebre, Cristina Pedret, és una de les protagonistes de la nova campanya de publicitat institucional de la Generalitat adreçada a tota la ciutadania catalana per conscienciar-los sobre la importància del sector primari en el si de l’economia i sobre la qualitat dels productes agroalimentaris produïts a Catalunya.

Cristina Pedret, que forma part de l’Associació de Dones del Món Rural i de l’Associació de Ramaders de Cabrum de Catalunya, apareix en un cartell amb l’enunciat ‘No em toquis els ous’, que promou el consum de productes locals frescos de qualitat i amb segell de proximitat.

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, acompanyada del director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Carmel Mòdol, ha presentat aquest dijous a Lleida aquesta campanya de publicitat institucional.

Durant la presentació, la consellera Jordà ha posat de manifest la importància de “millorar la percepció i el coneixement que es té sobre aquest sector”“L’objectiu principal de la campanya és que el conjunt dels catalans coneguin i valorin la feina i l’aportació que fan pagesos, ramaders i pescadors en el si de l’economia del país i en l’alimentació de les persones”, ha dit.

“Volem explicar a tota la ciutadania, però sobretot a la que es concentra en els nuclis urbans, que entre un ciutadà i un bistec hi ha un ramader, entre un ciutadà i un calamar hi ha un pescador. Cal tornar a re-connectar el món rural amb el món urbà. S’ha de difondre que aquests dos mons no estan separats, aïllats, sinó, ben al contrari, formen part del mateix sistema, del mateix projecte de societat i de país”, ha afirmat Jordà.

Es tracta d’una campanya de gran abast adreçada a tots els ciutadans i les ciutadanes de Catalunya, però que vol interpel·lar més directament el públic urbà, ja que és el que està més allunyat del món rural. Es difondrà a partir d’aquesta setmana i durant aquestes fetes de Nadal mitjançant canals de televisió amb abast arreu del territori i cadenes i grups de televisió local, i també ràdios, diaris, xarxes socials i anuncis a l’exterior.

A més de la ramadera Cristina Pedret, per rodar l’espot i per a la imatge gràfica de la campanya, hi han participat Glòria Juanals, una pagesa de Calonge (Baix Empordà) i el pescador Josep Antoni Cruz, de Palamós (Baix Empordà).

Aquesta campanya s’emmarca en el gran debat de país que s’ha obert en el Consell Català de l’Alimentació per posar en valor els aliments produïts a Catalunya i la importància de garantir l’accés a una alimentació sana, segura i de qualitat, i també la cohesió territorial, que ha de permetre desenvolupar el Pacte Nacional per la Política Alimentària de Catalunya.

Font: Ebredigital

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

El Suprem obliga l’Estat a retornar als bancs els 1.350 MEUR de la indemnització pel Castor

El Tribunal Suprem obliga l'Estat espanyol a retornar els 1.350 milions als bancs que van finançar la indemnització a l'exconcessionària del projecte Castor Escal...

Pujol: “La proposta dels pressupostos de l’Estat segueix ignorant i menystenint les Terres de l’Ebre”

La diputada al Congrés per Esquerra Republicana, Norma Pujol, ha mostrat la seva “consternació perquè la proposta de Pressupostos Generals pel 2021, anunciada ahir...

El Govern ultima el confinament municipal de cap de setmana i el tancament de cultura, restauració i extraescolars

El Govern ultima el confinament perimetral municipal de cap de setmana i el tancament de tota activitat cultural i esportiva, així com les extraescolars....

La Covid eleva l’atur entre els joves i els situa com el col·lectiu més afectat per la pandèmia, segons Adecco

Els joves fins a 25 anys són els més afectats per la covid-19, segons l’anuari d’Adecco ‘Mercat de Treball 2020: l’any de la covid-19’....

La Clínica Terres de l’Ebre incorpora un analitzador de PCR i fa test d’antígens als simptomàtics

La Clínica Terres de l'Ebre, centre sanitari públic de Tortosa de titularitat municipal, ha incorporat nous sistemes de detecció de la Covid-19. D'una banda,...
- Anunci -
- Anunci -