14.3 C
Amposta

Balfegó llança nous productes cuinats a través de la botiga en línia

L'empresa obre una nova línia de negoci per seguir acostant l'alta cuina a les llars de tota la geografia nacional

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Balfegó, empresa especialitzada en pesca, aqüicultura i comerç de tonyina vermella de l’Atlàntic i el Mediterrani, s’introdueix en el mercat dels productes cuinats amb el llançament de tres gammes delicatessen de tonyina vermella -gyozas croquetes i canellons- a través de la seva botiga en línia.

Amb aquesta iniciativa, que comprèn tot el territori nacional, Balfegó, que va obrir la seva botiga en línia arran del primer confinament decretat per la pandèmia de la COVID-19, continua amb la seva estratègia d’apropar la tonyina vermella d’alta cuina al mercat domèstic, amb l’objectiu d’oferir una experiència gastronòmica de primer nivell.

Així, a partir de la pròxima setmana, a La botiga de la tonyina vermella Balfegó, d’ús molt senzill i intuïtiu, estaran a la venda tres varietats de gyozas: les Satay, d’estil tradicional japonès; les Sichuan, que homenatgen la gastronomia picant d’aquesta província xinesa, i les Mediterrànies, que fusionen a la perfecció la gastronomia japonesa amb els sabors més representatius de la nostra cuina. A ells se sumen les croquetes de tonyina vermella: la Tradicional, un clàssic de la Tunateca; Alegria De La Rioja, per als amants del picant, i la Croqueta en Escabetx, de gust suau i subtil. Finalment, els canellons de tonyina vermella Balfegó, ricotta i espinacs, acompanyats de salsa beixamel i formatge, i els canellons amb salsa puttanesca que fascinaran als paladars més moderns.

Alta gastronomia en temps de pandèmia

Totes aquestes delicatessen de tonyina vermella porten la signatura de Tunateca, l’espai gastronòmic creat per la família Balfegó, i del seu xef, Ekaitz Apraiz, ja conegut com el ‘xef de la tonyina vermella’, que replica en elles alguns dels clàssics més apreciats pels clients de restaurant.

Els productes són congelats i molt fàcils de regenerar. Com ja fa amb les etiquetes de traçabilitat -que donen informació de cada peça de tonyina que comercialitzen- i reforçant la seva aposta per la formació, la divulgació de coneixement i la tecnologia, a través d’un codi QR Balfegó dóna les pautes perquè els usuaris puguin replicar la recepta de Tunateca a casa.

La companyia, que compta amb dos certificats AENOR a la sostenibilitat mediambiental i enfront de la COVID-19, ha establert diferents formats de venda, així com els Combos de Nadal, per adequar-se a les necessitats de cada client.

La tonyina vermella és, i ha estat durant segles, un aliment destacat en la dieta Mediterrània gràcies a les seves múltiples propietats. Es tracta d’un aliment que aporta àcids grassos, omega 3, diferents vitamines (A, B, B3, B9, B12 i D) i que és ric en minerals com el seleni, el fòsfor i el magnesi. També és una excel·lent font de proteïnes d’alt valor biològic, superant la mitjana proteica de la majoria dels peixos i de moltes altres carns.

Redacció – T. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -