14.3 C
Amposta

APASA celebra les II Jornades Sexoafectives per fomentar l’educació sexoafectiva i la prevenció d’abusos

L’objectiu d’aquesta trobada és reflexionar i compartir eines sobre l’educació sexoafectiva, la prevenció d’abusos i la promoció de relacions afectives saludables i respectuoses

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El pròxim 30 d’octubre, el Casal Cívic d’Amposta acollirà la segona edició de les Jornades de Sexoafectivitat d’APASA, una matinal adreçada a professionals i famílies que treballen o conviuen amb persones amb diversitat funcional.

L’objectiu d’aquesta trobada, que es desenvoluparà de 9h a 14h, és reflexionar i compartir eines sobre l’educació sexoafectiva, la prevenció d’abusos i la promoció de relacions afectives saludables i respectuoses, en un espai d’intercanvi obert i inclusiu.

El programa de la jornada inclou diverses ponències: com la del Pupitre Rojo, amb una conferència sobre educació sexual i formació per a professionals i famílies. VINACAE, amb una sessió sobre prevenció d’agressions sexuals i promoció d’entorns segurs. També Dinder Club, que presentarà la seva aplicació de trobades i cites per a persones amb discapacitat intel·lectual, una eina pionera per fomentar la socialització i les relacions afectives i segures en aquest col·lectiu.

Les jornades compten amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Amposta, DINCAT, la Coordinadora de Centres de Catalunya i la Generalitat de Catalunya, que donen suport a aquesta iniciativa per la seva contribució a la inclusió social, el benestar emocional i qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -