EbreEconomiaNotícies

Pimec facilita als empresaris una plataforma online gratuïta per aplicar la nova norma sobre registre horari laboral

La modificació normativa havia generat peticions dels empresaris a la patronal

F.R.- La patronal Pimec ha posat en marxa una plataforma online gratuïta per facilitar a les mirco, petites i mitjanes empreses l’aplicació de la nova normativa sobre el registre de l’horari laboral. La norma obliga als negocis a tenir un registre de l’hora d’entrada i la de sortida de tots els seus empleats i això ha generat múltiples peticions d’empresaris a la patronal, que per això ha decidit posar en marxa la plataforma. El director de Tecnologia i Innovació de Pimec, Andreu Bru, ha explica que és una aplicació “tecnològica 100% cloud, accessible tant des de dispositius mòbils –smartphones i tabletes- com des d’un ordinador personal” i que és d’ús “extremadament senzill”.

Pimec ha apuntat que atès al “poc temps” de que han disposat les empreses per aplicar aquesta mesura, “que a més suposa un increment de costos”, la patronal ha fet diverses trobades al llarg del mes per informar les pimes sobre les novetats. A més, ha anunciat que plantejarà propostes concretes perquè es tingui en compte la mida de les empreses en l’aplicació de la mesura.

 

Tags
Mostra més

Articles relacionats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Close