L’Ajuntament de Móra la Nova ha decidit crear un anunci per promocionar el comerç local i de proximitat anomenat “La realitat real”. Volen animar a la població a realitzar les compres nadalenques al poble i remarquen, amb humor i originalitat, el tracte personalitzat que ofereixen els comerços del municipi. A més, fan una picada d’ullet a Amazon, la botiga online més important de l’actualitat.
La regidora de Joventut, Maria Font, ha explicat que aquesta campanya vol aproximar al públic més jove a les compres del municipi i que no marxi del poble. A més, ha anunciat que des de l’Ajuntament es publicaran vídeos semblants durant tot l’any.
Després de la realitat virtual.
Després de la realitat augmentada…
EL COMERÇ DE MÓRA LA NOVA presenta LA REALITAT REAL!
On pots parlar a la gent a la cara i provar-te roba de veritat.
¡GUAU, QUÈ REAL ÉS LA REALITAT REAL!
Vídeo sencer 👉🏻 https://t.co/f3f8C4ZBz0 pic.twitter.com/TXENqlbpbZ— Móra la Nova (@ajmoralanova) December 8, 2019
Redacció – V. Ll.