14.3 C
Amposta

Més d’un centenar de persones participen en el cicle de seminaris de màrqueting digital de Baix Ebre Avant

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Un total de 116 persones han participat enguany en el cicle de seminaris de màrqueting digital que organitza el Consell Comarcal del Baix Ebre a través del projecte Baix Ebre Avant. En total, s’han impartit 56 hores de classe distribuïdes en set seminaris independents, el darrer dels quals va tenir lloc ahir a la tarda a càrrec de Montserrat Peñarroya, directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement, que ha exposat els últims canvis en màrqueting, disseny web, Google i les tendències actuals en l’entorn d’Internet.

L’oferta formativa, que està plenament consolidada, respon a les necessitats manifestades per les empreses i autònoms. “L’elevada participació d’empreses i autònoms en aquests seminaris demostra que les temàtiques que s’han abordat són del seu interès i, sens dubte, ajudaran el teixit empresarial a ser més competitiu en l’entorn digital, milloraran la gestió de les seues empreses i la seua productivitat”, va manifestar el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, que juntament amb el vicepresident del Consell, Ivan Garcia i el president de Baix Ebre Innova, Josep Antoni Navarro, van fer el lliurament de diplomes als participants en els seminaris que s’han dut a terme al Viver d’Empreses de Camarles.

El posicionament a internet, la gestió de la base de dades dels clients, la creació d’un web, el màrqueting turístic, les xarxes socials per a destinacions turístiques o la gestió de conflictes a les xarxes socials són alguns dels temes que s’han abordat en el cicle de seminaris que van iniciar-se al mes de juny. Una programació que s’ha fet per minimitzar les dificultats que tenen les empreses en la promoció i comunicació dels seus productes, la cerca de nous canals de comercialització, la seua visibilitat a la xarxa o el màrqueting aplicat a les noves tecnologies. Enguany, com a novetat s’han realitzat uns seminaris específics per al sector turístic, un d’introducció al màrqueting i l’altre dedicat a la gestió de la imatge de la destinació turística a Facebook i Instagram.

Finalment, el cicle de seminaris de màrqueting digital ha estat subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) en el marc dels programes de suport al desenvolupament local. A més de Montserrat Peñarroya les sessions formatives han estat impartides per Helena Casas i Alba Espejo.

Redacció – V. Ll.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -