14.3 C
Amposta

La Ràpita es promociona com a destinació turística de proximitat al Saló de Turisme B-Travel

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La Ràpita es promociona com una destinació de turisme de proximitat al Saló de Turisme B-Travel, fira de referència del sector turístic en l’àmbit del turisme de proximitat de Catalunya. La presència de la Ràpita a la fira és molt important, ja que, actualment, el mercat prioritari de la Ràpita, amb el 50% dels seus visitants, procedeix de Catalunya.

L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, explica que “assistir a la fira B-Travel és una cita obligatòria per a nosaltres perquè un nombre elevat del turisme que ens visita és de Barcelona i més enguany que seguim apostant pel turisme de proximitat”. Caparrós destaca que “treballem amb l’objectiu estratègic de promoure l’oferta d’experiències de la Ràpita i mostrar el potencial del territori”.

Aquest cap de setmana passat, personal de l’Oficina de Turisme de la Ràpita es va desplaçar a Barcelona per promocionar el municipi com a destinació turística des de l’estand de les Terres de l’Ebre, gràcies al Conveni Córner engegat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que permet a diversos municipis de les Terres de l’Ebre realitzar accions promocionals conjuntes sota la marca ‘Terres de l’Ebre, reserva de la biosfera’ a les principals fires turístiques de l’Estat espanyol i d’Europa.

Durant aquests tres dies, el personal de l’Oficina de Turisme de la Ràpita va poder informar de primera mà sobre les diferents propostes i recursos que s’ofereixen a la Ràpita i, a la vegada, atendre el públic assistent, el qual pot convertir-se en públic potencial donat que, un any més, s’aposta pel turisme de proximitat. La valoració que se’n fa és molt positiva davant el gran interès dels visitants amb relació al Delta de l’Ebre.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -