14.3 C
Amposta

Entra en funcionament l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

S’ha iniciat amb la gestió de cita prèvia per a Padró i estadística, Registre i Acollida i immigració i s’anirà ampliant progressivament a altres serveis. “Des del dia que vam assumir el govern municipal ens ha preocupat millorar de forma progressiva el funcionament intern de l’Ajuntament amb l’únic objectiu d’oferir la millor atenció a la ciutadania; ara fem un pas més endavant posant en marxa l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC)”. Són paraules de l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, per explicar l’entrada en funcionament de l’OAC als baixos de l’Ajuntament. De moment, s’ha iniciat amb dos serveis, el de cita prèvia i el de gestor de cues per alguns tràmits concrets de l’Ajuntament; uns serveis que s’aniran estenent a altres tràmits municipals.

Pel que fa a la cita prèvia, es pot sol·licitar per als serveis de registre general, acollida i immigració i padró i estadística des de la pàgina web amposta.cat/citaprevia o bé al mateix ajuntament, a la planta baixa. “Això permetrà reduir el temps d’espera en l’atenció ciutadana”, afegeix l’alcalde, “i esperem anar-ho ampliant de forma progressiva a altres tràmits amb el personal tècnic municipal i les regidores i regidors de l’Ajuntament.”

Amb la voluntat d’ordenar l’atenció ciutadana, a la planta baixa de l’edifici consistorial s’ha habilitat també un servei de gestió de cues que a través d’un dispensador de tiquets dona el torn d’atenció per als serveis de padró i estadística, registre de parelles de fet i sol·licitud de matrimoni i/o bateig civil; servei d’acollida i immigració, revisió de fe de vida, targeta d’aparcament per a persones discapacitades i carnet de bus, registre d’associacions municipals i registre d’entrada.

Redacció – J. V. G.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

La Generalitat inicia les obres per fer arribar la fibra òptica a Gandesa

A principis del mes de maig van començar les obres de desplegament de la xarxa de fibra òptica de la Generalitat que el Govern...

Llum verda a la implantació de l’ample de via internacional en el tram entre Castelló i Tarragona

El Ministeri de Foment ha aprovat l'Estudi Informatiu per implantar l'ample de via internacional en el tram ferroviari entre Castelló i Tarragona del corredor...

El Premi llibresebrencs.org reconeix el talent literari dels joves de les Terres de l’Ebre

Aquest cap de setmana, en el marc de Litterarum Móra d'Ebre i de Fira de Llibres Ebrencs —que s'han celebrat en un format digital—...

La Policia Local de la Ràpita posa 9 sancions per incompliment de mesures aquesta setmana

La Policia Local de la Ràpita s'ha fet més visible aquest cap de setmana en les zones més turístiques de la població. El cos...

El Suprem prohibeix les estelades o banderes LGTBI+ a les façanes dels edificis públics

La Sala III del Tribunal Suprem ha emès una sentència que estableix com a doctrina que “l’ús, fins i tot ocasional, de banderes no...
- Anunci -
- Anunci -