EbreNotícies

En marxa la ruta “Instagram Point” Ribera d’Ebre

El projecte es va explicar durant la Mobile Week Ribera d’Ebre 2019 i aquest estiu és una realitat que poden utilitzar els usuaris d’aquesta xarxa social que visitin la comarca

Els primers punts es poden veure a Ascó, Garcia, La Palma d’Ebre, Móra d’Ebre i Móra la Nova i properament a la resta de poblacions. Aquesta activitat busca que els usuaris d’Instagram passegin per la Ribera d’Ebre seguint els punts marcats per la ruta, entre els quals hi ha el pas de barca de Garcia, el Pi del Pino de La Palma d’Ebre, la façana fluvial de Miravet, el Parc 26 d’octubre de Móra la Nova, la vista del cas antic de Móra d’Ebre, entre d’altres.

S’ha instal·lat una placa per municipi en llocs amb vistes panoràmiques emblemàtiques de cada població. El primer objectiu de la ruta és que els usuaris de la xarxa social de fotografies Instagram es passegin per la comarca i  busquin el lloc exacte on fer les millors imatges de diferents indrets concrets de cada poble de la Ribera d’Ebre. La resta de poblacions s’aniran unint a la ruta en els propers mesos.

Per gaudir d’aquest nou servei tecnològic i turístic, el primer dels passos a fer és seguir el compte @Riberadebreturisme i/o el de cada població en concret. Tot seguit, i una vegada l’usuari es situa exactament en el punt on es troba la placa amb el logotip d’Instagram, fa la fotografia de l’indret d’aquella població i la comparteix tot indicant les paraules clau #RiberadEbreTurisme #riberadebre #instagrampoint i #nomdelapoblació en la publicació.

Es vol potenciar la relació d’una forma natural de la gent amb la tecnologia a través de les activitats turístiques

Amb aquesta iniciativa, gestionada conjuntament per l’àrea de turisme i pel departament d’informàtica del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, així com els ajuntaments on es situa cada placa que hi col·laboren, es busca que els visitants o els mateixos habitants de la comarca puguin situar-se i fer fotos en els llocs més especials població per població tot resseguint aquests punts. El segon objectiu doncs és potenciar la relació d’una forma natural de la gent amb la tecnologia a través d’activitats relacionades amb el turisme. Fer un ús del telèfon mòbil a través d’Instagram i la resta de xarxes socials, a partir d’ imatges dels actius més importants de la comarca, és una de les tendències actuals i la comarca de la Ribera d’Ebre vol treballar-ho de manera especial a partir d’aquest 2019.

Redacció – T. R.

Tags
Mostra més

Articles relacionats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Close