EbreEconomiaNotícies

Arriba la tercera Setmana del Comerç a Amposta amb novetats tecnològiques

El Market Place, desenvolupat per l’empresa Pymeralia, permetrà als venedors tenir una gestió totalment directa del producte i les seves vendes

NdP.- Amposta celebra la tercera Setmana del Comerç amb un seguit d’activitats per potenciar els petits negocis de proximitat. En el marc del pla de dinamització comercial A la Vora, s’ha posat en marxa l’Amposta.market, una pàgina web on el petit comerciant podrà obrir el seu negoci arreu de la península, les Balears i Canàries. El Market Place permetrà als venedors tenir una gestió totalment directa del producte i les seves vendes, un informe resum de les visites de la botiga o la possibilitat de compartir despeses, tant pel que fa a la publicitat o gestió dels productes o del manteniment del mateix portal.

L’alcalde, Adam Tomàs, ha afirmat que el Market Place és “una eina molt positiva, que dóna moltes facilitats, i que no està pensada únicament per llençar el producte a l’exterior, sinó que també per a donar sortida a les necessitats pròpies del dia a dia dels clients”. Tomàs també ha volgut remarcar que “en la Taula de Comerç hem treballat en dues vies: acostar el màxim nombre de clients al comerç amb activitats a la ciutat; però també impulsar-lo més enllà, i a hores d’ara l’aparador més gran que existeix és Internet”.

Al mateix temps, la plataforma suposarà un avenç que permetrà la modernització de moltes botigues. Segons la desenvolupadora i tècnica del projecte, Carla Jornet, “el petit botiguer, molts cops, no té ni el temps ni els recursos suficients per a invertir en una pàgina web pròpia, i si el té el que els costa més és generar tràfic. I això ho solucionem amb el Market Place”.

D’altra banda, FECOAM, en el marc de la Setmana del Comerç, ha posat en marxa una nova web, un espai enfocat principalment al soci on, la presidenta de la Federació, Júlia Saez, ha apuntat que cada comerç “podrà publicitar-se, gestionar el seu perfil i canviar cada mes les seves ofertes”. Una altra de les activitats que hi ha preparades és un concurs de fotografies, on els clients es podran fer una foto en alguna de les botigues de la Federació de Comerç amb el producte que han comprat i penjar-la al Facebook. Les tres fotografies que tinguin més m’agrades poden guanyar premis de 50, 75 i 100 euros.

Tags
Mostra més

Articles relacionats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Close