Renfe estableix un servei alternatiu per carretera per les obres de millora al tram entre Nonasp i Flix

Adif realitzarà entre el 27 de juliol i el 3 de setembre obres de millora i condicionament de dos túnels situats al tram Faió – La Pobla de Massaluca –Riba-roja d’Ebre de la línia d’ample convencional Barcelona-Móra la Nova-Saragossa. Aquestes obres comportaran la interrupció de la circulació en el trajecte Nonasp – Flix, cosa que afectarà els serveis de la línia R15 de Rodalies de Barcelona a Riba-roja d’Ebre per Tarragona i Reus i els trens Regionals de Barcelona a Saragossa. Per això, durant aquest període Renfe ha establert un servei alternatiu per carretera pels trens de l’R15 de Riba-roja a Flix, on en sentit nord els autobusos sortiran 15 minuts abans de l’horari habitual per tal que entre Flix i Barcelona es mantinguin els horaris habituals, i també hi haurà un servei d’autobús per carretera fins a Tarragona en el recorregut Nonasp-Faió-Riba-roja d’Ebre-Flix amb parada a totes les estacions pels trens que van de Saragossa a Barcelona.

Així mateix, pels trens de Barcelona a Saragossa hi haurà un servei d’autobús directe entre les estacions de Casp a Móra la Nova per als viatgers amb destinació Móra la Nova i estacions posteriors, de Flix a Nonasp també s’estableix un servei alternatiu per carretera i els autobusos avançaran la seva sortida de les estacions d’Ascó, Flix, Riba-roja d’Ebre i Faió-La Pobla de Massaluca fins a 75 minuts per tal d’enllaçar amb trens a Nonasp. I de Móra la Nova a Casp: també hi haurà un servei d’autobús directe entre aquestes dues estaciones per a viatgers amb destinació a Casp i estacions posteriors.

Renfe indica que per adequar la circulació del trajecte per carretera a la circulació del tren, s’avançarà la sortida del servei alternatiu per autobús a les estaciones d’Ascó, Flix, Riba-roja d’Ebre i Faió amb destinació Saragossa i Madrid.

Les obres al tram Faió – La Pobla de Massaluca –Riba-roja d’Ebre consistiran en la modernització de la infraestructura en dos túnels i suposen la continuació de les obres realitzades l’estiu de l’any passat al túnel de l’Argentera. En total, l’actuació comprèn una longitud de 4.715 metres, entre tot el túnel i altres dues parts del túnel, més la zona entre ambdós. Gràcies a aquesta actuació, es milloraran les condicions de seguretat, regularitat, eficàcia i fiabilitat de la infraestructura amb els conseqüents beneficis per a l’explotació ferroviària, tant per als serveis de viatgers que a més veuran reduïts els temps de viatge, com per a les circulacions de mercaderies, segons ha destacat la companyia ferroviària.

Per |2018-07-20T14:11:59+00:0020, juliol, 2018||0 Comentaris

Deixeu un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.