L’Ajuntament de Benifallet denuncia que bona part de la població fa dos dies que està sense telèfon ni Internet

L’Ajuntament de Benifallet ha denunciat avui que bona part de la població es troba sense connexió telefònica ni Internet des de fa dos dies. Es tracta dels usuaris als quals presta el servei l’operador de telecomunicacions Movistar, propietat de la multinacional espanyola Telefònica. Tot i les contínues reclamacions fetes a la companyia per part de l’Ajuntament, aquesta no ha resolt encara el problema que inicialment va assenyalar que es devia a una avaria masiva amb afectació al cablejat i que en les darreres hores ha situat en una avaria a la centraleta que subministra el senyal al municipi.

L’Ajuntament reclama ja que es doni solució als clients que tenen contractat el seu servei amb aquest
operador recordant que “en ple segle XXI no es poden anar donant excuses que semblen fàcils a simple
vista de solucionar”. Així mateix, l’Ajuntament es posa a disposició dels veïns i veïnes per fer arribar a la
companyia les reclamacions oportunes per les mancances i inconvenients que ha representat aquest fet.

Per |2018-02-12T10:31:12+00:009, febrer, 2018||0 Comentaris

Deixeu un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.