CaixaBank obre a Tortosa una oficina del nou model ‘Store’

CaixaBank va obrir ahir dimecres 10 de gener al centre de Tortosa una oficina del seu innovador model Store, amb l’objectiu de reforçar el seu posicionament a la ciutat. L’entitat financera està estenent per tot el territori espanyol el nou model d’atenció personal que es va iniciar al 2013 amb les oficines A de l’entitat. CaixaBank té avui 162 oficines d’aquest model a Espanya, fet que consolida l’entitat com un referent en innovació i en qualitat de servei.

A la demarcació de Tarragona CaixaBank disposa de vuit oficines nou model: dues oficines a Tarragona, dues oficines a Reus, i una oficina a El Vendrell, Valls, Salou i Cambrils.

Les oficines Store pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i aproximar-se al món del comerç retail, tot millorant l’experiència de compra del client dins de l’oficina. “L’estètica de l’oficina és completament diferent a la convencional, de la mateixa manera que també canvia la relació entre els treballadors i els clients, als qui donem tot el protagonisme”, comenta Jaume Masana, director territorial de CaixaBank a Catalunya.

La Store Tortosa disposa d’una una superfície aproximada de 434 m2. Compta amb 13 empleats i es gestionen més de 9.100 clients.

 

Innovació, transparència i proximitat

CaixaBank aspira amb aquest nou model d’oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada i Negocis mitjançant un nou model de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat. En aquest nou model d’oficina Store es potencia l’atenció personal i la gestió de l’autoservei; s’acompanya i ajuda al client en l’ús dels caixers d’última generació situats a l’oficina i en l’ús dels dispositius amb accés a Línia Oberta per a que els empleats es centrin en la gestió de les operacions de valor. En aquest sentit, els clients reben la benvinguda, a l’entrada de l’oficina, per part d’un empleat que els guia en funció de les seves necessitats.

A més, l’eliminació de les barreres físiques permet millorar la transparència en la relació client/empleat, ja que es comparteixen continguts entre ambdós, augmentant la proximitat entre ells.

Així mateix, per a l’atenció personalitzada i especialitzada que requereixen els clients de Banca Premier i Banca Privada, l’oficina disposa de zones diferenciades que permeten una major privacitat.

Per | 2018-01-16T12:33:56+00:00 11, gener, 2018||0 Comentaris

Deixeu un comentari