El negoci agrari de CaixaBank arriba als 18.000 milions d’euros en el seu tercer any de vida

AgroBank, la línia de negoci de CaixaBank especialitzada en el sector agrari i en la indústria agroalimentària, compleix el seu tercer aniversari amb un volum de negoci gestionat proper als 18.000 milions d’euros, la qual cosa es tradueix en un increment del 25,5% des del seu llançament el setembre de 2014. En concret, en aquest període, el volum de passiu ha crescut un 33,4%, fins a aconseguir els 10.873 milions d’euros, mentre que el volum d’actiu ha augmentat un 15,1%, i se situa per sobre dels 6.800 milions d’euros.

La tendència positiva d’aquests tres anys s’ha vist confirmada pels creixements d’AgroBank en els primers nou mesos de 2017. Des de gener, el volum de negoci de la línia ha augmentat un 7,2%, mentre que els clients agraris ja superen els 348.000, un 1,8% més respecte al 31 de desembre de 2016. A més, un de cada quatre agricultors espanyols ja confia en AgroBank per realitzar part de la seva operativa financera.

Al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre, el negoci agrari de CaixaBank és de 1.000 milions d’euros, el que representa un increment del 14% des que es va posar en marxa aquesta línia de negoci el setembre de 2014.Gairebé la meitat dels pagesos tarragonins tenen a CaixaBank –a través d’AgroBank- com la seva entitat financera de referència.

L’ambiciosa aposta per una marca pròpia, l’especialització en el negoci i la formació de la xarxa comercial han consolidat a CaixaBank com a entitat líder en el sector. L’obertura d’oficines AgroBank a l’inici de l’any també és responsable de les fites aconseguides, ja que s’han sumat 300 noves oficines especialitzades fins a aconseguir una xarxa integrada per 901 sucursals i 3.000 gestors especialitzats en el negoci agrari. A la província de Tarragona, hi ha 31 oficines d’AgroBank i 90 gestors especialitzats en negoci agrari.

CaixaBank, entitat presidida per Jordi Gual i el conseller delegat de la qual és Gonzalo Gortázar, considera que les xifres posen de manifest l’èxit d’AgroBank i destaca la importància d’haver-se convertit en l’entitat financera de referència per al sector agrari espanyol gràcies a l’especialització de la xarxa comercial i a l’aposta per una marca pròpia i una oferta financera diferenciada. Segons el director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, el cas d’AgroBank “és una història d’èxit fruit del treball col·lectiu que ha aconseguit posicionar-nos de manera rellevant en el mercat”. A més, també ha assenyalat que “fonamentalment, els nostres clients ens demanen que entenguem les seves necessitats i que els oferim solucions adequades i adaptades a les característiques dels seus negocis. Els bons resultats obtinguts durant aquests tres anys consoliden a AgroBank com a referència d’aquest sector”.

 

Llançament de l’app AgroBank

Després de tres anys del naixement d’AgroBank, el bon comportament del negoci i l’aposta de l’entitat per la innovació han motivat el llançament d’una nova aplicació mòbil per a clients: l’app AgroBank.

La nova aplicació té com a objectiu satisfer les necessitats dels clients d’AgroBank i permet l’accés a la cotització de diferents llotges de tot el territori nacional, donant la possibilitat a l’usuari de crear una llista de preferits en un sol clic.

Un altre avantatge addicional és que els usuaris poden informar-se de les últimes notícies d’agricultura, ramaderia, pesca, indústria i R+D+l en la secció ‘Actualitat’, o d’informacions relacionades amb la signatura de convenis, jornades i esdeveniments de l’entitat, recollides a l’apartat ‘Notícies AgroBank’.

El servei, disponible en Android i iOS, pretén cobrir les necessitats de tots els clients i, especialment, d’aquells més tecnològics i familiaritzats amb l’ús de les noves eines.

D’aquesta forma, CaixaBank amplia el seu catàleg d’aplicacions mòbils entre les quals destaquen imanginBank, CaixaBank Pay o Family.

Per | 2017-11-15T16:09:09+00:00 13, novembre, 2017||0 Comentaris

Deixeu un comentari